Friday, December 2, 2011

Happy 1 year, sayang :'D

Terima kasih sebab jadi tempat yang terbaik untuk saya luahkan perasaan walaupun bukan semuanya saya bagi tau dekat awak. Terima kasih sebab jadi seorang yang setia dan sabar dengan saya walaupun kdg2 saya macam layan tak layan je dengan awak. Terima kasih sebab selalu ade dengan saya bila saya perlukan awak. Terima kasih untuk segalanya, saya sayang awak.

Nama pertama saya bagi dekat awak; One Love, One Time. Saya ingat lagi okay. Lepastu masetu rupa awak penuh dgn warna purple. Dulu saya selalu letak gambar Justin Bieber dekat awak sebab dulu saya minat justin. Hehehhe. Awak jugak dah banyak simpan memori saya. Semuanya sekali. Memori yang sedih yang gembira yang seronok. Semuanya sekali :')

Selamat Ulang Tahun yang pertama kita bersama :*
Saya betul-betul sayangkan blog ni.

Hikhik. Saje bagi drama sikit. LOLLL

Sebenarnya blog ni dah lama dah nada buat, tapi nada baru bagi tau semua orang masa 1st December 2010. Okay, semalam tarikh 1st December. Tak sempat nak publishkan post semalam sebab tertidur. Penat sangat lepas balik dari Program tu. And memang the best lah..!! Nada buat new post masa 30 November kalau boleh tengok dekat Past Tense ye? :) And then my first follower is Azfar :')

*semalam*

Me: Ammar, salamlah :)
Ammar: *salam*
Me: Ammar, kenapa esok Ammar tak datang sini lagi? *esok (harini) dah habis program ekceli*
Ammar: Em, *buat muka comel sambil tarik nafas* Ammar esok sekolah dekat Bukit Raja Kekwa. Sebab tu Ammar dah tak sekolah sini.
Me: Nanti bila2 kita jumpa lagi tau Ammar?
Ammar: Okay. *senyum*
Me: Janji tau nanti jumpa lagi?
Ammar: Yeeeee, berapa kali nak cakap? *geleng kepala*
Me: Hehehhehe.

*Time ni Ammar nak balik dah*

Me: Ammar, nanti jumpa tau?!!
Ammar: Ye, nanti Ammar jumpa.
Me: Ye ke.. bila?
Ammar: Mane lah Ammar tau. Nanti lah.
Me: Ala.. nanti Ammar dah lupa.
Ammar: Nanti dah ribu-ribu tahun Ammar ingat la balik. *dia pelat R* BYEEE!!!
Me: Bye Ammar :')

This is Ammar. My boy. Love chuu :*

Picture credit to; Kak Hana. Sebab kak Hana yang ambikkan. Oh oh, using my Nikon L120 okay? Heheh. Lawa kan kak Hana ambik? Yeh.. dia photog okay. Not a photog lah tapi reti ambik gambar ;D


& ini pula Cukin. Saya akan merindui abang Cukin & Ammar terutamanya. Heheheh, Cukin handsome tau. Oh semalam kan masa datang2 tu. Nada datang lambat. & then cukin depan pintu. pastu cukin kata Hye sambil senyum. Cair makkkkk~ Hehhe. Pastu cukin bagi nama. :)


Ni masa praktikal solat. Kak Hana jugak yang ambikkan using my L120 woot!! Heheheh. Terbaek ah gamba kak Hana!!! Terbaekk (boboiboy)

Oh and yang pasal status nada yang nada kata nak nak update something yang sedih (konon) tu maybe lambat lagi sebab nada belum dalam mood and feeling lagi nak buat. Later nada buat, janji! I-Allah. Sgt lemah masa menaip. Tak tau kenapa. Rindu korang semua lahh!! D':

Ape2pun selamat december untuk semua. Sorry, saya takde gambar Hello Decemeber Hi December atau yang bersamaan dengannya. Malaslah nak cari dekat Tumblr. Hahahhaha. Nothing to celebrate. Cuma blog yang ni je. :* Semoga kita sentiasa diberkati Allah.


Bye everyone!! Senyum selalu macam Ammar (Y)

No comments: