Saturday, October 8, 2011

Thanks follower, :">

I'm just wondering, sape yang follow saya. Siapa yang selalu baca blog saya. Siapa yang follow saya saje-saje. Dan siapa yang tertunggu-tunggu post baru dari saya. Hehe. Saya tahu angka 143 tu tak lah banyak mana nak dibandingkan dengan blogger yang lain. Tapi dengan angka 143 tu saya dah cukup terharu tahu?

143 means I LOVE YOU. kan? :>

Tapi ada sekali tu kan, follower saya turun. Dan saya rasa sangat lah kecewa. Hm, takpelah. Dan sape yang still follow sekarang. Awh, :'> Thank you soooooo much. Heee.

Boleh saya tahu siapa yang follow saya dalam 143 orang tuu? ;)

20 comments:

loser said...

saya selalu menanti post post org yg saya follow ;>

Raihan Izzati said...

Saya saya saya ! x)

Unknown said...

abg jiji le tewww

fashiha radzi said...

Saya antaranya :D #bangga ni. haha

Lina Khairunisa said...

akak antara 143 tu ;D

Nada binti Badrul Hisham said...

@Anis: Hihi, comel lew kakAnis ni.

Nada binti Badrul Hisham said...

@BUDAK ABIM: terima kasih, :">

Nada binti Badrul Hisham said...

@JIJI YU: A'a, orang yang rajin sangat komen entry aku. Hihihihihi, :>

Nada binti Badrul Hisham said...

@Fshha Rdz: Hihi, saya tak pernah nampak awak komen. Ni first time ni, bangga gak. :p

Nada binti Badrul Hisham said...

@Lina Kharunisa: Hehheheheh.

shhh. said...

Saya saya saya!! Tehehe

Nada binti Badrul Hisham said...

@Shila Adnan: hai akak!! lama tak jenguk blog akak. hehehe.

Tia said...

Saya :)

Anonymous said...

aku suka baca blog hg.....yg tu d'kra follower jgakkk kahh?????

Nada binti Badrul Hisham said...

@Tia: Hehehhe, terima kasih akak. :'>

Nada binti Badrul Hisham said...

Anon: ye la kot, lebih kurang letewww.

Daxx Baexx said...

Ain ! Ain lh diantaranya :D *PROUD*

Nada binti Badrul Hisham said...

@Daxx Baexx: Uiyo, bangga tu. Hehehhe, sweet jeh korang ni. <3

Unknown said...

follower lari memang sometimes buat down jugak..atau lebih kepada wonder why..
tapi ye la..bukan semua org suka dgn apa yg kita buat.. :)

menulis je,selagi mahu dan mampu

Nada binti Badrul Hisham said...

@april: Follower memang kadang-kadang agak annoying aa. Betul tu! Bukan semua org suka kita.

Terima kasih, <3333