Sunday, October 9, 2011

Hari ni.

9/10/11
tarikh yang sangat sedap untuk gua. gua tak kan jumpa tarikh ni lagi. sampai bila-bila.

UPDATE.
Gua saja nak update sikit. Tak comel lah kalau entry kosong tak de gambar ape semua kan. Tapi entry kalini memang gua malas nak upload gambar. Kang kalau upload gambar orang kata menunjuk la whatever.

Ekceli nak cakap i dah beli phone baru you. Kfine ah menunjuk en? Sorry. Ala, phone gua bukan XPERIA ke C3 ke N8 ke iPhone ke apalagi HTC ChaCha, whoaa. Kaya lah sangat gua nak pakai semua phone tu kan. Gua punya phone sony aje. Yang boleh mesej, call, dengar lagu, bluetooth dan seangkatan dengannya lah.

Nak tahu gua pakai phone apa? Gua pun malu la nak tunjuk number series dia. Nanti lu orang yang sama sekolah dengan gua nganjing gua kat sekolah. Ngejek gua. Kang jakgi ada letew yang kata gua bajet konon ada phone padahal pakai phone biasa je.

Phone gua phone slide. Sony Ericsson jenama dia. Gua beli dekat mines. Gua punya simcard maxis. Nombor gua 012 --- ----. Harus di censored di situ. Rahsia maa. Dengan kawan gua sendiri pun gua tak bagi tahu. Apalagi lu orang. Huahuahua. (gelak tipu je tu jangan percaya)

Gua pakai W100i. Gua percaya, lepas lu orang dah tahu nombor series ni lu orang bukak incik gugle tekan images nak tengok rupa phone gua kan? Dah agak dah. cet

Amacam, cantik? Hahahha. Gua yang pilih kot. Ekceli nak phone W580i tapi dah tak keluar sebab tu dah lama. Ha, ni mesti ada yang pegi bukak gugle search pulak number series W580i tu. Tahu dah.

Sesi show off tamat.
tu je. bye

22 comments:

Raihan Izzati said...

Sedih jee bace post nihh :'(

Nada binti Badrul Hisham said...

@BUDAK ABIM: Lah, kenapa akak sedih baca pulak?

loser said...

mcm hndphone rehan yang dulu :D

Nada binti Badrul Hisham said...

@Anis: Thiz iz shoo cool.

Raihan Izzati said...

bace yg 9/10/11 .
betul laa kan , takkan jumpee lg tarikh tuh .
means 2011 dh nk berakhir .

oyeah , phone nada warne ape ?

Nada binti Badrul Hisham said...

@BUDAK ABIM: Fuyo tak sangka. o.O

Hitam, akak dulu warna pe?

Raihan Izzati said...

putih , fuyooo , hitam cantekk ohhh .

Adwa Adwan said...

Phone kita samelah Nada haha tak sangka.

Nada binti Badrul Hisham said...

@BUDAK ABIM: Nada sebenarnya nak beli putih tapi bila fikir balik nanti cepat kotor. Hehe.

Nada binti Badrul Hisham said...

@Hanisah: Hihi, seriously? Akak punya warna apaa...

Adwa Adwan said...

Warna hitam jugak hihi♥.♥

Nada binti Badrul Hisham said...

Saya ade geng laaaa. Nak no akak please? :>

Adwa Adwan said...

inbox dekat Facebook eh?

Raihan Izzati said...

die tak kotor , tp kalau ade calar mesti akan nmpk . tuh akak tk berape suke . skrg dh gune phone laen daaa .

dochi said...

booo xcantik pun la budak. hahaaaa. *asal tak boleh copy paste ja? isssh.

chiLleD...!! said...

ada jer y bkk google..hehe

Nada binti Badrul Hisham said...

@Hanisah: Ok, dapat dah. :)

Nada binti Badrul Hisham said...

@BUDAK ABIM: Akak kan kaya. Boleh lewww. :)

Nada binti Badrul Hisham said...

@dochi: Dochi, aku rindu kau doh. Tolong la tahu..

Copy paste apakah?

Nada binti Badrul Hisham said...

@chiLleD...!!: Dia lah tu antaranya. Kannnn? :>

Raihan Izzati said...

eh , handphone turun temurun laa .
Kak lina punye yg dulu . mane ade kayeee .

Nada binti Badrul Hisham said...

@BUDAK ABIM: Akak, phone nada yang tu dah rosak baru pakai bape hari hahahahha. -/-