Sunday, October 2, 2011

Thank you tau, sayang?

1 oktober 2011. Ye, permulaan bulan oktober ni aku tak sangka permulaan dia sangat seronok dan orang yang aku nak jumpa akhirnya aku dapat jumpa. Alhamdulillah dengan izin Allah kita jumpa kan awak? Mula-mula mak awak tak bagi awak jumpa kita sebab kita kenal dekat Facebook je kan, mak awak tak percaya.

Ala tapi saya kata takpe, saya datang jugak rumah awak. Saya jumpa mak awak, saya cakap elok-elok dengan mak awak. Dan tak sangka kita jumpa awak min, face-to-face. It's like ohmygod.. i meet you sayang. Selama ni kita chat dekat Facebook je kan? Gelak-gelak kat Facebook je. Cakap kat phone. hehe

Ok siapa?
Jasmin Basri.

Mula-mula kiteorang pergi rumah Aqila and min jumpa kawan baru kan min? Min jumpa Aqila, Samihah, Siti Syafiqah, Siti Sofiyah and Izzah Sofia. Awak pun malu-malu je kan nak kenal dengan dorang. Hehe, sorry la.. sebab qila dah ajak kita datang rumah dia so kita pun kena datang kan.

Lepastu kiteorang dengan kak ulin pergi The Mines, masuk-masuk tu beli tiket wayang pukul 5.10 and time tu baru pukul 4 lebih. Lepas beli tiket wayang, kita ajak awak teman kita pegi beli jam. Oh and aku beli jam yang jenis casio F-91W and aku suka sangat kat jam tu. Aku beli warna biru, sebelum ni jam aku camtu gak tapi warna hijau. Jam aku sama ngan Lisaa Frds. heee

Lepas beli jam tu kiteorang pegi jalan-jalan lepastu pegi beli ice-cream mcd. Lepas beli ice-cream kiteorang pegi F.O.S sebab min ajak nak cari baju. Time tu jam dah pukul 4.30 so steady lagi la. Tapi duduk dekat dalam F.O.S tu bukannya kejap, lama kot nak cari baju nak tengok baju lagi. Haha

Aku and min beli baju, min dapat 3 baju for RM13 and aku punya 3 baju for Rm30. Sebab aku ngan min beli baju lain-lain. Ok and then keluar daripada kedai F.O.S tu memang dah lambat, dalam pukul 5.13 camtu. Wayang memang dah start ah tapi kak ulin kata first-first tu cuma iklan. Tapi kiteorang rushing pegi wayang.

Masuk-masuk wayang, wayang tu dah start. Gelap kot tak nampak nak cari kerusi kat mana, nasib baik tak langgar kerusi orang atau langgar orang. Serious gelap sangat, lepastu kak ulin suruh tengok nombor dekat kerus and jumpa and tengok la wayang. Tak sempat nak beli popcorn or air sebab ramai sangat orang lagipun dah lambat, wuwuwu u_u

Nak tau cerita apa?
Bini-biniku gangster.

Sumpah lawak gila kan min kan? BHAHAHAHA, aku tak tahan dah siap peluk-peluk min lagi. Aku ngan min bantai gelak je dalam tu. Muahaha, first time kot dengar min gelak kuat gila. Hehe, happy la awak haritukan min kan? Hihi, awak sangat comel tau.

Lepas keluar wayang pergi makan sebab min lapar. Lepas makan pergi kedai gambar suruh orang masukkan filem dalam lomo sebab aku tak reti. Lepas masukkan tu ambik gambar dengan min, heheheeeee. :>



Picture for dat day.
Thank you soo much min n_n

Awak jaga barang yang kita bagi awak tu elok-elok tau?
Kalau ada rezeki nanti kita jumpa lagi eh awak? :>
Sayang min.

2 comments:

Unknown said...

buat pertama kalinya aku tengok entry ko mmg cam bebudak

Nada binti Badrul Hisham said...

@JIJI YU: Terima kasih weh sebab kau sudi komen dekat setiap entry aku. Terharu tau ni, :">

Heheeee, aku kan memang bebudak. ;p