Monday, March 21, 2011

Why huh? LET IT BE


Assalamualaikum.
Okay babe, let start it with a new life. New smile. :)


Oh. K. Sangat teruk saya berkata begitu. Saya sendiri tidak tahu mengapa. Dan kenapa. Saya berbuat begini. Dan mengambil tindakan yang seperti ini.

Yew yew. Tak geli ke kaw aku cakap saya ni? Yek.
Kaw nak tawu tak kenapa aku cakap camtu? K. Aku dah private semua gambar2 aku dekat Facebook. And profile picture aku pun bukan gambar aku. Tak nak orang cam or whatever. K? :) And aku buat satu album gambar baru. Letak gambar baru. It's mean macam start a new life lah kan. Tak eyh? ShutUp.

Lepastu kan, ramai yang dah tau pasal aku dengan tot tot. (bapak tak boleh blah nama dia tot tot) K, nama tu buruk. Pape aje lah. Heh. Suko lah kaw an (yang adore tot tot) sebab aku ngan dia macam tak rapat. Aku rinduwww gilewww dekat tot tot aku beb. Sumpah doh tak tipu. K. Aku tak nak jiwang lagiwwwwww -.-

Malam ni nak call diyo ke tak? Suggestion pelishhhh. Yek. Jijik aku dengan diri sendiri -.- Bapak gedik. Dah ah. Aku macam menyampah dengan diri sendiri pulok. Aku macam tak suka just the way i am ah. Gituwwww ah. K? Ade paham. Bagus.

Mesti korang tak paham en ape yang aku cuba cakap dan maksudkan dalam ayat ayat di atas. Tak ade sape paksa kaw untuk paham pun (kah kah kah). So hows korang punye sekolah? Seronok ke? Dah dapat jumpe pakwes and makwes tuww. Aku tak jumpa lagi taw. Tsk tsk. ;'\


kbai.

MOOD AKU TUNGGANG TERBALIK HARI NI,
KEJAP SIHAT DAN KEJAP TIDAK.

No comments: