Tuesday, March 22, 2011

Top 5 Orang Yang Awak Sayang.

(muke aku tak cantik macam kaw. aku ambik gambar ikut mood.)

Assalamualaikum.
K. Hari ni aku nak buat tag untuk korang. Ok. Nampak tittle? K. Tu tag untuk korang. Sape sape yang ditag haruslah membuat tag yang sudah ditag oleh saya si penganjur tag. Ade paham? Tak paham senyap2 sudah.


Nty kalaw siapa yang dah kena tag ni korang wajiblah nyatakan limaaaa orang yang (top dalam hati korang) kaw sayang. Jangan lebih dan jangan kurang. Dah name pun limaaaa kan.


Top 5 yang saya sayang;


Pertameeee.
Derhakalah bagi mereka yang mensyirikkan Allah.
Allah dan Muhammad. Adalah antara yang teratas dalam carta hati saya. Saya sayang beliau dan Dia. Saya bangga lahir dalam Islam dan masih Islam sekarang. Dan semoga selamanya saya Islam dan mati didalam agama Islam. Ameeeeen.


Keduweeee.
Keluargaku Syurgaku.
Tanpa mereka. Aku tak tawu aku jadi manusia ke tak sekarag ni. Aku tak tawu yang aku boleh hidup lagi ke tak sekarang ni. Walawpun hati aku kadang kadang panas nak dengar bebelan setiap sorang daripada dorang semuwe ni. Akhirnya...aku jadi manusia berguna. Kan? :) Aku ingat tak seronok ade family macam ni. Alhamdulillah. Aku haruslah bersyukur. Tanpa mereka. Aku bukan jadi manusia sekarang ni.

Ketigeeee.
Sawdara maree aku yang hawt lagi meletop kebabom! Yang selalu buwat hari hari aku ceria. Yang selalu buwat aku gelak tak sedar diri. Yang selalu jugak buwat aku sakit hati dan nak menangis. Dan aku sayang mereka semuweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Tak kira lah belah mommy or daddy. Aku kasi semuwe sama rata k? ;)


Keempaaaat.



Kawan aku yang sangat sangat sangat lah annoying. Yang buwat hari hari aku perfect dekat sekolah. Kalaw tak ade kawan kawan aku ni aku tak tawu ape jadi dekat sekolah. Dengan siapa aku nak kawan. Act, ade ramai lagi kawan kawan aku. Macam rajin sangat lah kan aku nak upload semuwe. Untuk sesiapa yang aku tak upload gambar korang. Jangan ah terasa pulok. Nty aku upload ah kalaw rajin. KALAW RAJIN k? :p


Kelimeeee.
Aku sayang dia yang hensem gila ni. Selalu buwat hari hari aku perfect. Selalu buwat aku senyum tiap2 hari. Selalu buwat aku nangis (sebab aku rindu kaw). Selalu buwat aku tercari-cari mane kaw. Selalu buwat aku selalu sayang kaw. Maybe bagi orang kaw tak hensem. Kesah ape aku? Sebab aku tengok hati kaw. Kaw ikhlas sayang aku. Kan weh? :) Bila aku merajuk kaw pujuk aku. Walawpun masa tu kaw pening kepala ke ape ke. Aku terharu weh. :')





Untuk awak semuwe semuwe semuwe yang tersenarai di atas. Terima kasih yaww sebab buwat saya bahagia dan happy hari hari. Sayang korang doh. :) Mama n abah thanks. Kakak abang n adek thanks. Kawzen yang hawt, thanks. Awok yang hensem, thanks. And semuwe lah. THANKS YAWW.



Okay, tag ni saya tujukan kepada merekaa;
Azfar, Izzah Sofia, Izzah Huda, Jannah, Sophia, Siti Sofiyah, Nurin, Ezzah, Lina, Anis, Surayaa H, Sue, Nabila, Tyah.

Siapa yang nak boleh ambik k? Yang kat atas tuwww yang khas nyewwww. Awak yang kalaw tiba2 tak ade pape nak buwat ke kan. Buwat lah tag ni. K? :) Ambik aje yoww. Tak kisah punnnnn.

Okay, bagi mereka yang dah ditag tuwww. Awak kena tag pulok 5 orang paling maximum. K? :) Itu sahaja dari saya buwdok yang tetiba rajin pulak en? -..-


JANGAN LUPE BUWAT TAW. KALAW TAK AI GIGIT YUUU.

No comments: