Sunday, March 20, 2011

Sayang, aku terpaksa curang.


Assalamualaikum.
Hati aku sakit, hati aku pedih. aku tak tahan
Siapa nak tolong? Kaw nak tolong aku. HARAPAN


Kaw buwat hati aku sakit. Hati aku terluka. Kaw buwat semuanya tak kena bagi aku. Kaw buwat semuanya rosak. Ini semua disebabkan kaw! Dulu kita baik, sekarang? Dulu kaw buwat aku selalu rasa bahagia, sebab kaw selalu di sisi aku. Tapi sekarang? Mana kaw yang dulu. aku rindu kaw yang dulu, aku nak kaw yang dulu.


Aku tak berniat pun nak sakitkan kaw. Tak pernah terlintas pun dalam fikiran aku untuk sakitkan kaw. Aku sayangkan kaw. Tapi..kenapa kaw buwat semua niy? Aku tak paham. Betul betul tak paham. Kenapa kaw selalu jadi begini. Dulu kaw buwat aku selalu tersenyum, dengan kehadiran kaw. Tapi sekarang? Argh, aku benci kaw!


Maafkan aku sayang, aku terpaksa berlaku curang kepada kaw. Kaw buwat hidop aku tak tenteram. Aku terpaksa benci kaw, sampailah kaw pulih.


Wahai shayang kuw

Sayang.
Kaw jangan pernah cari pasal dengan aku lagi. Ataw aku delete kaw dari hidup aku. Masa tu, baru kaw terhegeh-hegeh nak cari aku suruh berbaik dengan kaw semula. Masa tu, tak berguna lagi sayang. Aku sanggup korbankan masa kaw hanya untuk kaw, tapi ape yang kaw bagi aku? Ape yang kaw buwat dekat aku. Aku sedih, sebab kaw. Aku sakit hati, sebab kaw.


Ade kaw pernah tanye aku berapa lama aku habiskan masa aku untuk kaw? Ade kaw pernah tanye berapa lama aku habiskan masa untuk upload gambar aku yang sekeping tu. Ade? Nak update status aku pun 2-3 minit baru kaw nak ade. Kaw buwat aku terseksa sayang. Kaw buwat perangai sekali lagi. Aku tinggalkan kaw.



POST KALI NI MACAM TAH PAPE. HAHAHA

No comments: