Thursday, March 10, 2011

Hari ni aku nak post pasal ape yang jadi dekat sekolah hari ni. First time aku buat post tittle panjang macam ni. Konon nak tiru cikEpal lah, hihi.


Assalamualaikum.
Gambar tak de kene mengena dengan apa yang nak disampaikan. Sajeee, tayang gambar.


Owkeyh, hari ni seronok sangat. Tapi banyak sangat perasaan bercampur baur sekarang. But apa yang aku tengah fikir sekarang is nak jadi diri sendiri. AMIN. (sekarang nak pakai aku pulak taw) Tak main lah doh nak berlembut lembut sangat pakai saya awak. Lain lah kalaw dengan pakwe aku. OK DAH


Hari ni dan hari esok sekolah cuti sebab kiteorang blablabla malas nak cerita. Dipendekkan cerita hari ni aku kena datang sekolah buat latihan kawad kaki sampai muta jadi hitam mengalahkan tuuuut and latihan memanah. Woo, bangga weyh masuk memanah ;) OPS!


Ok lepastu hari aku balik lambat. Aku Izahuda IzahSofia Jannah and lain lain main pepsi kola. Kiteorang main macam nak perang dunia je wooo -,- Tapi enjoy gila nak mati sebab seronok gila nak mati. Kalaw main dengan Jannah...hurmm...hehehe, thanks semua. Sayang korang.


Dia. Dia hensem sangat hari ni. Sangat hensem korang. Terkejut. Tak tahu lah macamana dia boleh jadi hensem sangat. Ohmaigod. Terkejut. kbye


LotsOfLove, Nadlie

No comments: