Saturday, March 19, 2011

Farewell.

Assalamualaikum.
Sepertimana yang semuwe orang tawu bahawasanya Facebook sudah menjadi semakin bermasalah. Jadi dengan ini saya yang .... ini telah curang dengan Facebook dengan bercouple kembali dengan Blogger. Ok mengarut.

Bak kata orang, Rumahku Syurgaku. Tapi saya? Blogku Hatiku.
Kenapa harus begitu? Disini, segalanya bermula. Blog ni yang tawu setiap isi hati Nada. Walaupun Nada tak tulis semua apa yang jadi dalam hari hari Nada. Tapi disebabkan blog ni, Nada lega. Sayang random-lifeee.

Saya memanglah sangat gedik untuk publish post buat kali ini. Lagi lagi kalaw akak baca kan. Saya bukan nak cari gaduh atau ape dengan awak. Saya dan semua orang tawu akak tak sempurna. Begitu juga dengan saya kakak. Saya nak mintak maaf dekat akak kalaw selama ni akak sakit hati or whatever dengan saya. Saya sedar, siapa saya.

TerimaKasih akak sebab akak dah sedarkan saya.
Tapi perlukah itu terjadi hari ini? Yang pasti, di situ ada hikmah...yang aku belum sedar. Selalu begini, sering begini. Kuw harap seluruh dunia tahu akan isi hati ini. Buat masa ini, waktu ini, ketika ini. Kuw harap seluruh dunia kan mengerti, soal hati dan perasaan. Soal hati yang disakiti.

Kuw mengharapkan semuanya mengerti, soal hati dan perasaan yang pernah disakiti.
Ketika kamuw gembira teman, kaw menjawuhi aku. Ketika kamuw gembira, aku? Dipinggarkan.
Namun teman, aku bahagia. Tetap bahagia, dengan kehadiran kalian. Terima kasih, tanpamu kuw tidak bermakna.


SAD

No comments: