Friday, March 18, 2011

JIWANG mak nyah.


Assalamualaikum.
Awak, terimakasih sebab buwat saya happy semalam. Saya bahagiya semalam. Saya gelak semalam. Saya senyum semalam. Saya tenang semalam. Awak, sejak kebelakangan ni kan, saya asyik jadi orang yang JIWANG je awak. Saya pun kadang kadang geliy. Ye lah en, saya nak tulis pasal ape lagiy? Saya tak pergi sekolah lagi, woo woo. TAK NAK PUN PERGI SEKOLAH. Macam malas, tapi nak jumpa awak. blablabla


Sekejap lagi Nada nak teman kakakHuda (kakak yang sangat baik tapi tak sekepala dengan Nada) pergi kedai sana situ sini sinun dengan berjalan kaki o.O KURUS AKU WEH. Mama suruh aku pergi teman kakak pergi KedaiGigi, GuntingRambut dan CerminMata. Lepatu Nada dah cakap dengan mama n kakak yang Nada nak pilihkan speck. Lepatu pulak en, sejak bila tah kakak kuw sorang niy suke dekat warna Putih. Jadi dia suruh pilih speck dia warna putih, what the ....? KFINE, tu speck kaw kan kakak. Kesah ape aku.


Lepatu kejap tadi ai ask my daddy about nak pergi jumpa kakHuda (sawdara pakwe saya yang hensem kacak gila tu) dekat Lakevalley, and my daddy yang hensem gila nak mati tu bagiy :) HOYEH babe. Lepatu daddy kata nty nak bawak kami semuwe ni yang hensem dan cantik ni (melebiyh suda) pergi Desa Water Park sebab adik saya yang gemok tapi kurus lagi annoying tu nak pergi Desa Water Park. Nak je weh melompat sambil peluk daddy ai yang kacak tu kat situ jugak :p


DADDY, i love you DADDY kacak.


LotsOfLove, Nadlie

No comments: