Wednesday, January 15, 2014

After a long hiatus, i'm finally back!!

Assalamualaikum warahmatullahi wabaraktuh.

Bila last saya update? Bulan 5 tahun lepas. Aha, adalah dalam 8 bulan kan? Baru terbukak hati nak update blog balik. Padahal dulu bukan main lagi kalau boleh setiap hari rasa nak update blog, semua benda nak cerita dekat blog >.< Inilah padahnya bila Instagram wujud ahaha, salahkan Instagram pulak. Adoi.

Apa yang buat saya cenderung untuk kembali aktif (lah sangat))))))))) dalam dunia blogging? Entahlah. Rasa seronok kot tengok orang lain update blog. Walaupun sebenarnya takde apa pun dalam ni. Dan rasanya, tak ada siapa pun yang baca ;) But well, at least my craving fullfilled, nak kembali menaip!

Sekarang ni pukul 7.20, kejap lagi masuk maghrib rasanya. Atau dah masuk maghrib? Ok sekejap nak habiskan sikit je lagi ehehehe!




1. Usaha sungguh2, istiqamah buat sesuatu perkara.
2. Ingat mak ayah yang dah susah payah cari duit untuk bagi kita sekolah, nak pastikan apa semua yang kita nak tu dapat ditunaikan. Ingat tu, sampai bila2.
3. Woi, takkan tak nak berjaya kot? Takkan tak nak ada kerja kot bila dah besar nanti?

*ok azan jap lepas solat sambung...*

Ok done.

4. Tak pernah terfikir ke untuk berjaya? Dunia & akhirat. Hah, kalau untuk perkara ni, kenalah dua2 tu jalan seiringan. Ok?
5. Kalau ko takde keje camne ko nak kawen???????? (ni pemikiran saya la sebab perempuan kan) ;)

Aha, yelah. Mana ada lelaki yang nak kahwin dengan perempuan yang takde hala tuju dalam hidup. Betul tak? Lelaki pun mesti lah nak cari isteri yang ada cita2 & masa depan hahaha. Dan, ingat, paling penting, belajar elok2. Kalau tak nak belajar kat rumah pun, at least, beri tumpuan yang sepenuhnya masa cikgu mengajar dekat depan. Ehehehe, okay, tu jelah! Nanti saya update lagi, Insyaallah. Assalamualaikum, x

No comments: