Tuesday, April 24, 2012

Harus kuat

Aku demam.


Tak tahu lah,
samada demam;

betul atau
demam rindu. dekat paan

Yang pasti,
aku rindu dia.
HAHHAA

Jika demam kerana rindu.
Mungkin juga rindu ini,
terlalu kuat & hebat. Keh3

Hebat ya kamu.

Atau

Allah nak hapuskan,
segala dosa2ku?
Ya, boleh jadi.

Apa yang pasti,
tentu ada hikmah.
TENTU

Tadi di sekolah,
aku minta panadol.
Cikgu beritahu,
turun ambik jam
12.30.

Aku turun,
pada jam;
12.30.

Cikgu tak ada.
Aku jumpa;
Guru kelas.

"Cikgu, ade panadol?" aku
"Takde. Sape nak?" cikgu
"Saya. Saya pening sikit." aku
"Oh." cikgu

Hah?! Cikgu..tak nak tolong cari ke?
Baiklah jikalau begitu.

Badan tak sedap.
Pening.
Rasa nak muntah.
pun ada jugak

Hahhahaha
dan aku masih mampu;
online?

Ya, aku kan kuat.
& hebat. Eh?!!

Di sekolah,
aku terfikir.

Kesakitan yang ditanggung Rasulullah
dan para sahabat. 10 kali ganda perit;
dari ini. Jadi, mengapa perlu..aku mengeluh?

Jika nak dibandingkan dgn mereka?
Teruk betul aku ni. Hish!! Tak patut.


Sampai petang,
aku tak dpt;
panadol.

Pergh, ape ni?
Ok....aku kuat.

Sampai rumah,
usai mandi &
solat.

*capai telefon*

Mama, nada rasa mcm nak demam :(
dekat rumah ni ade panadol tak?
Nada tak sedap badan lah.

Send: Mama

Weh, kalau kau baca ni. Aku nak kau tau yang; aku rindu kau kuasa 10. Ramai kawan aku muak bila aku ckp macam tu. Ye, aku tau. Sebab hari2 aku cerita pasal kau. Siapa yang tak muak weh? Hahhahaha. Tadi dekat sekolah aku tengok je kau. Kau macam tak perasan jeh aku datang sekolah tadi. Tahniah. Kau jangan tinggal aku lagi. Walau 3 hari. Tak sanggup.

Demam2 pun,
panjang jgk update :p

Hahhahaha,
yang penting;
aku harus kuat.