Sunday, March 25, 2012

Minggu lepas punya cerita.

Saya tak tau nak mulakan post kalini macam mane. Saya takde ayat dramatik untuk mulakan post pada kali ini. Okay, baiklah. Kita mulakan sekarang. Hahahaha, adakah berikut ayat yang sungguh dramatik untuk memulakan sesebuah post? Ah, hiraukan.

Macam dalam post yang lepas, nada ade bagi tau yang nada nak balik kampung kan? Yeah, i did it. Haha tibe. Balik kampung sebab Abang Fizie kenduri. Isteri dia lawa :) Chubby2 sikit macam dia, haha.

Tapi sebelum tuuu, nada balik kampung hari sabtu kan? Hari jumaat nada, mama, abah and kakak pergi makan malam dan kenduri doa selamat untuk Ustaz Haron Din sebab ustaz nak menjalani pembedahan dekat Us. Semoga semuanya berjalan lancar, insyaallah. Amin :)

Tema dia pink/hitam.

 SAYA JUMPA RAJWAAA!!!! hihihi


 Lepas dah siap semua solat, tok guru pun dah bagi amanat dah cerita ape semua. Ust jemput semua sekali makan and first thing yang nada makan is Char Kuey Teow. SEDAP KOTT!!! Sedap sangat2. Omg lapar la skrg ni T____T Nak makan lagi. Perghhh





Dan saya jumpa cikgu Salwa :D


 Dah siap makan. Mama nak ambik gambar dengan Tok guru :)

Sampai2 situ je, ustz Haron terus peluk nada. Ya Allah :')





Mama with CikJah (isteri ustz haron)

Masa dah siap nak ambik gambar, kitorang pun nak balik lah kan. Lepastu lalu kat satu tempat tu (still dalam khemah) hahahha pastu nampak Cukin. Saya buat taktahu je lah, segan >.< Pastu mama tibe cakap ape tau?

"Nada, tu cukin. Nada, nada!!"

Serious malu nak jumpa hahhaha, pastu buat tak tau je. Pastu mama panggil lagi.

"Nada, tak nak jumpa cukin ke? Cepatlah ambik gambar dgn cukin, cikgu nada tu."

Dalam hati gua macam excited sangat2!!!!!!!!!!!!!!! Tapi kat luar haha cover meyhhh.

Ingat tak Cukin yang nada cerita dalam post ni? Ni lah dia..!!!!

Mama yang excited nak ambik gambar nada dengan cukin, nada tak cakap pun nada nak :p Tapi dah rezeki tu dan mama pun macam "ambik lah, ambik lah gambar" hahahaha. Ya Allah, doa ini termakbul. Sebab dulu nada teringin nak ambik gambar dgn Cukin. Heheheh, jealous? Nawh~~

Pastu cukin cakap ape tau,
"Masukkan dalam fb tau!!" *senyum*

Besok tu pulak. Balik kampung. Nada tak sarapan pagi tu so lepas dah masukkan barang semua dalam kereta. Mama tanye, "Nada, nak sarapan tak? Nak mcD?" Hahahaha, sape tak nak weh.
Tapi masa tu mamai2 lagi sebab baru bangun tidur. Hahahhaa





My breakfast :) Ok saya lapar sangat sekarang ni......

 Sampai perak terus pergi rumah PakNdak, ayah kepada abang Fizie. Lepastu terus makan lagi. Hahahha, ok saya lapar sekarang. Fine .___.



kak Ngah a.k.a tasnim :D

Ishaq Adnin mok mok!!

Saya tengah malas nak cerita skrg ni, haha so bye assalamualaikum.

No comments: