Monday, January 30, 2012

First time.

Semuanya first time. Saya first time pergi Tbs. Saya first time tengok duit syiling 20 sen yang baru so macam batak sikit hahahah. Saya first time pergi Muzium Alam Semula Jadi. Saya first time pergi Sunway Pyramid. Saya first time naik teksi sendiri. Saya first time naik ktm, tukar ktm, cari platform. Saya bangga dan dalam masa yang sama saya juga teruja. Ahak ahak ahakxxx~

Begini ceritanya.

Semalam kan hari Ahad kan? Okay.
Semalam kawan kakak dari Melaka datang sebab nak teman kakak dia nak ambik periksa dekat sini so kawan kakak tu pun tumpang lah kitorang i mean tumpang rumah ah cemtu ah pastu pergi ambik dia dekat Tbs lpstu duduk situ lame jugak ahand then jalan2 tengok kasut ape sume dgn kakak pergi makan sementara nak tggu kwn kakak tu dtg so macam okay lah ken. Sorry ah kalau sesak nafas baca ayat tu saya serious tak berniat nak buat korang sesak nafas hahahahha :p

Lepastu masa tu nada dgn kakak nak cari makanan gitu lah kan pastu singgah satu kedai Point nama dia. Ade lah jual kopok2 sume tu pastu nada beli ah syinggam dgn m&m dgn captain munch yang macam oreo tu pastu en bila dapat baki tu kan kan kan aku kan dapat kan duit syiling 20 sen yang baru yang warna emas tu haha mcm batak gila en? So what haha. Alah... mesti ramai yang dah dapat kan duit tu. Takpelah, nak show off jugak :p Manelah tau ramai lagi yang belum dapat. Kannnnnnn? HAHAHHA

Sayang nak pakai lagi.......tunggu lah lama2 sikit nty ramai da pakai~

Okay lepastu lepas dah ambik kawan kakak tu dah jumpa ape semua masuk kereta then gerak pergi solat zohor dulu sebab dah masuk. Lepas solat zohor pergi makanggg!!! Makan dekat Putrajaya sebab dekat sgt dgn Muzium Alam Semula Jadi tu. Makan dekat kedai arab. Nada makan roti cicah kuah kambing dgn minum air apple yang sangat masam $.$ Lpstu tak habis then kena marah dgn mama :p Dekat situ nada online pakai laptop abah jap. Heheheheh xD


Lepastu pergi lah Muzium Alam Semula Jadi yang sangat bosan T__T Takde ape pun. Aku sarankan jangan lah pergi hahahah. Tapi tempat dia lawa lah. I mean kawasan2 sekitar tu lawa. Ye lah en sebab dekat Putrajaya. Dekat muzium tu ade banyak pasal buaya. Lpstu dekat situ haiwan dia semua di awet so means yang haiwan dekat situ semua betul .____. Seram seyh~ Adek aku lps tahu terus seram haha tak nak dekat dgn harimau. Takut sangat..........

Tengok ah adek aku tu, takut sangat -_____-

Jeng jeng jeng............

Okay lepastu dah bosan duduk dalam tu then nada dengan kakak dengan kawan kakak (kak Atiqah) keluar pastu pergi ambik2 gambar hahahhahah :p Okay ceng~ Haha tiba en. Tiru ayat Adlina jap. Lisa ah ni ajar aku dok sebut2 ceng ceng ceng tu. Haha okay takde kaitan.

Yey!!! Muka terburuk T____________T

Lepastu bincang2 kakak kate nak pegi Sunway dengan kak Tiqah so nada pun nak ikut ah sekali en. Haha, abah okay aje. Then gerak pergi Sunway but before that kitorang pergi solat dekat masjid yang depan Sunway tu. Lepas solat abah hantar dekat jejantas je kitorang naik jejantas then pergi Sunway :)
Mulanya nak pergi sunway ni sebab nak main Ice Skating. Tapi sebab dah sampai san apun lambat lagi satu tak reti main lagi satu harga dia agak mahal la jugak T__T Sebab takde glove dan masa untuk main tu sgtlah suntuk memandangkan nak masuk maghrib dah. So tak jadi....nty diorang dua tu kate nak main pulak hari Selasa ni. Wargh! Ini yang mau jeles ni...dah lah i skola.

So jalan2 round Sunway lepastu singgah Daiso. Barang kat situ sume Rm5. Lawa2 pulak tu. Nada beli yang mcm penutup telinga. Comey gila...!!! Nada beli warna hitam. Untuk dalam flight nanti :) Masa nak gi umrah nty hehehe. Lagi satu abah kate maybe sejuk kat sane nty. MUNGKIN lah, tak tau lah betul ke tak info ni. Haahahha, tak sabar nye nak pegiiiiiii <3

Lepastu kan...............................pergi solat maghrib lepas solat maghrib pergi beli gula jap hahaha lepastu pergi beli mcd. Woo, sedap angat burger mcd <3 And then naik teksi, pergh! Cuak seyh naik teksi dgn kakak and kak tiqah. Dah ah first time ni. Adui...seram~ Lepastu sampai ktm pergi naik sampai Kl sentral and then tukar lrt pergi ke serdang. Dan kami begitu bangga dgn diri kami sendiri kerana berjaya berdikari hahahah. Lepastu abah pun pergi ambik kitorang dkt Serdang. Dan saya asyik membebel tak habis2 sbb x dpt tgk Ajl. Sempat tengok pun tengok Beribu Sesalan aje T__T Sedih angat... Takpe ah nty tgk ah dekat youtube ke dekat tv3.com.my ke. Senang kan? :)

Saya nak cakap dekat Fauzan Pisal saya nak mintak maaf sangat2 dengan dia. Sebab saya main2 dengan dia dekat skolah tadi. Aku nak sakat kau do tak sangka jadi cemni T__T Tlg ah maafkan aku. Jgn ah merajuk dah dgn aku. Aku rasa serba salah sangat..........happy bday, sorry tau? :'(

Untuk Fauzan Ghazali...kwang aja ah kau!! Pergi baling stoking kau dekat muka aku ape pasal? Ingat wangi eh bau Lavendar? Macam tak basuh sebulan yek jijik...!! Benci tau tak T__T

Oh oh, tadikan mugen senyum dekat aku HAHAHAHHAHA okbye~ Assalamualaikum.

No comments: