Saturday, January 28, 2012

Make the moment perfect.

Semalam hari jumaat. Harini hari sabtu. Esok hari ahad. Semalam ramai batch nada datang sekolah. Rindu sgt2 ya Allah. Nanti kita buat reunion insyaallah. Harini saya pergi sekolah jumpa azfar hehe dgn nurin dgn izzat dan juga lain2 :) Esok ade Anugerah Juara Lagu. Tak sabar2 nak tengok.. Macam best tau, sebab tema dia air kan untuk kali ni? Mesti gempak kan. Lpstu yuna hebat lah, dua lagu kot dia dapat. Tahniah ye kak? <3 You deserve it.

Semalam nada bawak kamera senyap2. Haha tapi watlek je macam takde pape pun yang jadi .__. Awal2 tahun mane ade spotcheck. Nada bawak kamera semalam sebab nak ambik gambar dgn diorang and beberapa org. Semalam penat weh dengan latihan rumah sukan lagi even aku tak masuk pun untuk acara pancing tali. Tapi kan susah kot acara tu. Nasib baik aku masuk 4x100. What? Aku masuk 4x100? Haha aku pun tak percaya sebenarnye.

Saya jumpa

Jannah & Hanis Sofiah.

Nurin Ilyana.

Siti sofiyah. 

Izzah Huda :)

Mula2 nada ingat diorang memang tak datang sebab lambat sangat. I mean yang Aqila dgn Izzah huda. Oh, nada pun jumpa Aqila sekali :) Tapi tak teringat pulak nak ambik gambar dengan dia sebab masa hari tu nada asyik jalan dengan Izzah Huda aje. Al-maklumlah dah lama tak jumpa haha. Masing2 dah bertudung labuh *ehem* Baru lah nampak ayu kan? :)

Okay lepastu saya pun jumpa Azfar :) Hihi.


Guys, tolong ah jangan fikir lain T___T
Saya dengan dia cuma kawan aje. Dan dalam gambar ni saya tak bersentuh pun dengan dia. Em, memanglah rapat tapi......tu sebab saya duduk belakang dia. Tolong ah jangan cemburu. And maybe ade some of you guys yang akan kata dalam hati "Dia ni pakai je tudung labuh tapi ambik gambar jugak dengan laki." Hm, up to you. Saya dah kata kan kami kawan. FULLSTOP

And then saya pun pergi cari mugen nak ambik gambar dengan dia hehe. Tapi yang geramnye kan...apesal semua gambar dia tak senyum!!!!!!! Ha? KENAPA T__T Mcm aku yang excited sangat nak ambik gambar haha padahal memang betul aku yang excited sangat nak ambik gambar. K.


Harini saya pergi sekolah ^.^ Sebab? Sebab budak laki kate nak pergi sekolah main bola. Yang datang budak2 laki ramai lah sebab nak main bola kan. Diorang kate pukul 8. Tapi nada sampai pukul 11. Ade hal cket. Tapi sedih ah tak boleh ikut diorang g padang. Padang sebelah tadika tu je pun hahaha. Nada pergi dengan Nurin :) Yes, kami berdua aje. Sebab takde sape yang boleh ikut dah. Tu pun nasib baik nurin ikut sekali kalau tak memang nada tak pergi sekolah ah harini. Thank you soo much Nurin and sorry tau sebab kita sampai lambat. Sian kat nurin kena tunggu lame gila T__T Sorry sangat2 tau..

Nada ajak Nurin ni pun last minute je, nasib baik dia dapat pergi. Lebiu <3

ya Allah nurin begitu comel

Duduk dekat sana dari pukul 11 lebih cemtu sampai pukul 1.30 lebih la :) Tapi abah kate nak ambik pukul 2 tau sebenarnye haha tapi mama kata nak ambik awal sebab nak suruh nada solat dekat masjid pastu terus hantar nurin balik. Sebab balik tu nurin tumpang nada :) Lpstu nurin ade ah share rahsia dia hehehe. I will keep my mouth close insyaallah :)

Dan saya jumpa......................................................azfar. Again ._.
Eh, biole saya nak jumpa dia T___T K. Jangan ah cakap pape. Saya dengan dia kawan aje :) Sampai bila2 kan azfar kan? HAHAHHAHA


Dan. Saya. Masih. Tidak. Boleh. Menerima. Hakikat. Bahawasanya. Saya. Lebih. Pendek. Dari. Beliau. Macam sedih sikit ah T__T Dulu aku yang over ejek2 dia pendek hahahah. Skrg ni sape yang pendek? Aduyai T_____________T

Lepastu tadi borak2 ah kejap dengan Azfar lepastu kan dia macam sakai haha. Lepastu cakap dekat dia "We, besok ade Anugerah Juara Lagu. Ajl, ajl. Kau tgk tau?!!" "Ha, aku sokong lagu Beribu Sesalan!" Pastu tiba tiba en dia nyanyi lagu tu -______- HAHAHHA sakai ken? :p

Sebelum balik.......

"Azfar, bila nak jumpa lagi doh?" "Entahlah." "Hm.. nanti bila2 jumpa ah." "Okay :)" "Okay lah weh. Aku balik dulu. Bye." "Hahahha, okay bye :)" K...........

Take care, azfar :)

APESAL AKU RASA POST NI MACAM DAH MELALUT PERGI KE LAIN? HEHE. SORRY LAH YE :P JANGAN AH MARAH.....................................


Hujan rintik-rintik,
Tumbuh banyak lalang,
Saya sangat cantik,
Semua orang sayang.

Eh? Hahahahah. Saya sedar bukan semua orang sayang saya tapi saya tau bukan semua orang benci saya. Kan? Saya manusia jugak. Susahlah kalau nak jaga hati semua orang. Saya mintak maaf awal2 ye? Jangan lah benci2 ni. Tak elok. Okay? Hehehe. Tak sangka post ni panjang pulak T_T Oklah, bye assalamualaikum.