Tuesday, January 10, 2012

Sila jawab.

Assalamualaikum. Harini memang best sebab dapat pergi sekolah :D Yey! Harini adalah first day nada masuk sekolah :) Orang lain semua dah lama masuk sekolah... nada baru nak masuk sekolah. Hahahha, takpe :p Best, takde kerja sekolah sebab sekarang ni minggu orientasi dengan form 4. Memang best hahahha, main je cemtu la. Tapi ape yang pasti, takde kerja sekolah dengan belajar. Tapi tadi ade belajar matematik sikit lah, ustaz Hanapiah ajar sikit2. Yang asas je...

Tudung nada memang sangat labuh >_______< Pastu semua orang pandang pelik je walamak! Lek lu, semua orang pun pakai tudung labuh ken. Aduyai, namo ah pandang aku cemtu. Cuak seyh. Dah lah hari first sekolah ni. HAHHAHAHA, tapi best la :) Dapat jumpa semi, ewah ewah~

Tgk ni >.<


Comel tak? BHAHAHHAHAH. K

Bayangkan;

Kita bertemu semula selepas sekian lama tidak berjumpa pada pukul 1 malam ini, kemudian kita berborak dekat luar ruamh awak sampai pukul 3 pagi. Tiba2 handphone awak berbunyi dekat dalam rumah. Awak nak pergi angkat panggilan tu tapi saya suruh awak janji; lepas awak angkat panggilan tu awak akan datang sini balik. Apa pun janji sebab awak sayangkan saya. Tapi...... orang yang telefon tu cakap yang saya kemalangan dan meninggal dunia pada pukul 10.30 malam tadi. Adakah awak akan keluar sambung borak dengan saya? Awak kan dah janji :)


Sila jawab. Leave your comment down here;

2 comments:

Batrisyia Razilan said...

Sambung, asal kan Nada tak takut kan kite ^_^

Nada binti Badrul Hisham said...

Ei, tak seram ke? Tah2 kite hantu ke. Ayyok!! Eh tak... cite dia memang sampai sini je :)