Saturday, February 4, 2012

Saya baik-baik saja.

Assalamualaikum. Saya benci merentas desa. Saya penatlah. Lari dah lah jauh lepastu aku ni dah lah lari lembap mengalah kura2 ya Allah mane tak penat weh. Masa latihan merentas desa okay lagi. Tapi time real punye tu kan masa aku nak patah balik pergi sekolah tu kan, aku rasa macam kaki kanan aku dah tokleh jalan. Dah lah jalan sorang2 time tu T____T Mun dah pergi depan dah. Wargh! Lembapnye haku berlari. Haha, padahal jalan je.........

Saya agak sedih jugak lah sebab dapat nombor 36. Em, alhamdulillah syukur sangat dah dapat sampai sekolah dgn selamat (cewah) kot2 lah kan aku pengsan tengah2 jalan tu time tengah lari. Ha best jugak en hahahhaha. Nty takyah lah berjalan nak pergi sekolah. Ahax~!

Oh lepastu boleh pulak mugen potong aku en time tengah merentas desa tu ha memang tak boleh nak laju lagi eh? Hahahaha. Tahniah lah ye dapat nombor 4. Wooo, nombor 4 kot .__. hahahha

Oh dan saya tak tau nak kata menyesal ke tak masuk rumah merah. Tapi sedih ah, markah merentas desa, rumah merah paling sikit. 88. Entah menang ke tak tahun ni. Macam takde peluang je merah nak menang tahun ni. Hm takpe, kita tunggu ahad depan okay? 12 february. Jumpa disanaa~ *tiba

  Saya dah nampak katil~~~~~

Abim cuti sampai hari selasa. Mama kata nak pergi Johor Bharu. Entah tak tahu lah nak buat ape dekat sana haha oh lepastu birthday kakak nada masa Maulid Rasul :') Wargh, itu sungguh seronok okay? Masa hari ahad ni. Mama kata mau celebrate di Johor. Kalau ade pape cite nty nada post. Okay geng?

*Ni gambar haritu dgn mugen

Awak tak sudi jaga hati saya. Saya ambik balik okay?