Monday, February 20, 2012

2 in 1 post, memang ohsem sikit haha bye

Saya dah lama tak post dekat blog ni kan? Banyak benda nak cerita sebenarnye, banyak sangat ya Allah.. tapi disebabkan kesuntukan masa sebab saya nak kena offline pukul 7 nanti sebab harini hari sekolah. Mama abah tak bagi sangat online so kena lah type laju2 dan cepat2. haha same je dua2 tu

 Hari jumaat lepas, 17 february 2012
Sekolah nada ade buat sambutan Maulidurasul. Pagi tu ade nyanyi2 lagu nasyid pasal Rasulullah lepastu selawat. Pagi tu pakai baju kurung untuk perempuan and lelaki pakai baju melayu :D Alahai, semuanya lawa dan omey2 belaka. Kemas je nampak kan? :> Hihi.

Petang tu pulak kitorang ade explorace pasal Maulidurasul ni lah, tentang Rasulullah. Nada group no. 10 dan group nada dapat no 1, yeyyy!!! Ohsem gila hihihi :p Maybe antara faktor (cet ayat) yang menyebabkan kitorg dapat no 1 mungkin sebab kitorang group pertama yang dilepaskan. Yelah sebab gorup kitorg je yang semangat semacam kat situ hahahha. So kak nafisah lepaskan :D

Pagi tu nada pakai baju kurung putih, ade bunga2 kuning/hijau/purple. Matching lah jugak dengan dia hahahahhaha k nak jugak cakap en hahahahaha :p Haha ok..

Oh ya, baju ni lah. tu mun kawan baik saya :D

Petang tu nada pakai baju pink. Nada suka baju pink tu. Sebab pink tu colour dia soft, so nampak macam comel haha perasan jap haha k senyap. Tapi cam tah pape sikit ah aku ni, menda tu pun nak bagi tau kan.. Senanye aku dah takde modal nak type ape dah ni. Terima lah aku seadanya.

Dan gambar ini diambil oleh kak Nadh dan blkg tu syafi haha

Kalau aku pakai tudung bawal, mesti ade je yang tak betul dekat bahagian kepala tu. Kadang2 menyampah jugak. Tapi tudung bawal ni lah yang senang pakai. Jadi, saya terpaksa terima hakikat dan pakai jugak tudung ni haha. Oh oh, tudung bawal ni baru beli :> Tudung ni besar sikit kot bidang dia and kain dia jarang dari tudung bawal nada yang dulu. Haha

 Ni lah group saya yang comelmenang dan ohsem tu (Y)

Lepastu kak Raihan dengan baik hatinye belanja kami semua air kosong sejuk. Tq~!

Petang tu kitorang kena kemaskan kawasan bangunan semi sebab Smp Muhammadiyah nak datang (harini lah diorang datang tapi nada tak bawak kamera so takdelah gambar untuk harini, nak kena tunggu diorang semua tu upload gambar dekat facebook dulu baru boleh save), nada tolong hiaskan dekat tempat form 3 punye papan kenyataan tu and kak Nadh dan lain2 jugak tolong :D Tapi last2 benda tu kena cabut jugak. Atoyai....sedih je

Bertungkus lumus menyiapkan walaupun banyak gelak dari buat keja haha

Dan saya pun balik rumah dan tidur dan hari esoknya...

punye esok..

Hari ahad bersamaan dengan semalam
Abang sedara nada kahwin. Abangyeh dengan kakNanie :D Ya allah kakNanie sangatlah lawa dan sangatlah comel dan dan dan mereka berdua begitu secocok memang boleh cocok2. Tapi saya malas sikit nak cerita sebab masa yang saya ambik untuk buat post ni dah terlalu lama kakak huda pun dah bebel2 suruh tutup atoyai jap ah kak sikit lagi ni.

Saya ade benda nak bagi tau kalian ni....

Nanti saya dah takde. Korang semua jangan rindu aku tau? Tapi takpe. Nanti aku balik. Aku pergi tak lama sangat pun. Jangan rindu2 sangat hahaha. Kalau rindu tengok gambar gua hahahha. Okay fine .___.

Nada pergi tak lama pun, dalam 2 minggu lebih cemtu je haha nanti nada balik ye. Kalau nada rajin nanti nada buat post baru tauuu? Tunggu nada tau. Dan sorry sebab lambat update ni sebab memang takde masa lansung and skrg pun sebenarnye memang dah takde masa untuk update blog tapi menyempatkan diri ni jugak sebab nty bila tah nak update lagi. Ni pun belum gosok baju sekolah dengan tudung sekolah lagi. Banyak benda yang tak disiapkan lagi. Hehe

Tu je lah nak bagi tau buat masa ni, assalamualaikum :) Terima kasih sudi baca.

No comments: