Monday, February 13, 2012

Sukan tahunan, yeyyyyy!!!

Saya benci blog ni.

Eh asal tiba pulak en nak benci2 ni? Hahaha. Ye lah apesal dia tak update diri dia sendiri? Haha. Okay tak lawak sangat pun sebenarnye. Banyak sangat ah benda nak cerita tapi diri ini tidak dapat menyempatkan diri sebab terlalu sibuk. Padahal takdelah sibuk mane. Haha

Sebelum ni saya hidup aje. Tak mati pun tak pergi mane2 pun cumanya memang tak sempat nak update pun. Sebelum ni saya ade pergi Johor Premiun Outlet tau pastu macam nak cerita ah dekat blog ni en nak cite ape semua tu tapi tak sempat sebab sampai rumah pukul 3 pagi cemtu patu sampai rumah terus naik atas katil terus tidur (sila tarik nafas sekarang!!).

So disebabkan sekarang ni nak cerita balik pasal JPO (Johor Premium Outlet) tu, tak ingat sangat dah cane cite dia haha so kita skip aje lah dari tajuk tu okay? Haha korang kisah hape aku bagi tau ke tak haha korang baca aje kan? Kan? Kan........

Semalam, 12 February 2012
Best day ever (konon nye) weh!!! Ramai jugak batch aku yang datang sukan semalam. Em tapi nak mintak maaf sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat dekat Jannah, Izyan, Aqila, Siti Sofiyah, Hanis Sofiah, Izzah Sofia, Mun terutamanya sebab aku macam tak jalan sangat dengan korang. Sebab aku kalau dah jumpa Izzah huda korang tau lah cane kan.........sorry sangat2 T____T Aku tau korang semua mesti benci gila menyampah gila dengan aku sampai Jannah pun sakit hati menyampah ape semua lah kan sebab tak jalan sangat dengan dia, Izzah huda pun cakap gitu. Emph :-|

Pagi tu aku datang lambat. Sampai sana macam pukul 8.30 camtu lah time tu semua dah beratur dah nak berarak. Omg lambat gila sampai macam malu gila la en sebab sampai lambat haha tapi ade je yang sampai lagi lambat. Nasib baik adik aku pun sama rumah so macam 'ade geng' hahah tapi kesian dekat dia sebab dia siap awal pagi tu aku yang lambat sangat nak gosok tudung lah ape semua lah haha.

*teguk air milo*

Tersusun rapi kami disitu hahahahha

Ok lepastu macam panas gila ya allah cuaca pada hari itu dan kini aku sudah hitam menyerupai anak keling jugak lah. Haha memang best ah weh berjemur je tengah panas duk tengah2 padang tu macam haih rajinnye gua hahahha dengan izzah huda sekali lah hitam weh ahhaha. Besok kita tengok eh dekat sekolah, semua macam anak keling je nanti. Eh? hahahaha

Ade lah persembahan dari pbsm dengan puteri islam. Okay lah kot sebab aku tak nampak menda yang diorang buat. Bunga mangga halang weh nak nengok cano T__T Tapi macam terabur sikit ah diorang punye kawad kaki tu haha pastu macam banyak salah. Kesiannnn~ Tapi kira okay lah sebab diorang semua pun berlatih bape hari je. Okay lah tu ingat step.

Comel je semua sebab seragam~~

Tapi persembahan diorang ni lagi comel >.<

Lepas habis perbarisan semua tu terus pergi jumpa diorang semua yang dah lama tunggu dekat tepi haha. Pastu time tu nada tak dapat kamera lagi, kamera dekat kakak sebab tu lah takde gambar dengan Jannah dengan Izyan dengan Aqila dengan semua lah time tu kan. Sorry ah korang T__T Jangan ah marah aku doh. Takyah ah sakit hati cemni. Aduyai..............

Lepastu terus pergi cari kakak nak mintak kamera. Time tu start jalan dengan Izzah huda :D Lama sangat aku asyik berkepit dengan dia je haha sorry eh korang. Sorry sekali lagi tau. Nak cari kakak tu pulak lama sangat haih dia pun pergi mane tah time tu. Pastu call kakak pakai phone aqila (tu pun nak cerita -oo- haha biarlah hahahahha) pastu pegi cari kakak pastu dapat lah kamera. Haha banyak pulak pastu.

Omg umar macam terbang, omg main tipu ni...!!!!

Tengok umar kat tepi tu menyibuk hahahahahha

Lepastu izzah ajak jumpa kak Anisyakirah tangkap gambar dengan dia :> Wuuu ekcaited nye haku. hahahha ceh sakai sikit hahahha. Muka aku dalam semua gambar hodoh gila weh T__T Dah lah kak Anis tu lawa. Izzah huda pun lawa jugak. Ya allah aku hitam gila. Nasib~~
 
Putih yang amat baju harimau malaya tu. dah ah kurus, jeles ni

Sikit lagi nak sama tinggi hahahhaha

Aku pun tak faham jugak kenapa semua gambar aku kena censored.
Hodoh sangat kot sebab tu lah hahahah

Aku pun jumpa kak Syadafadlia :) kak Farisha kak Qahirah kak Dayanajwa tapi tak sempat nak ambik gambar dengan diorang sebab macam aku sibuk sangat dgn Izzahuda tu hahahha.


Pastu tiba2 terserempak dengan adik aku lepastu dia cakap dia menang dapat emas acara apa tah, dia sebenarnye cari kakak aku nak bagi tau haha pastu tiba2 nampak dia pastu ambik gambar dengan dia hahahha. Baru aku tau yang adik aku ni comel. Oh takyah cakap lah kan memang adik aku putih dari aku. Aku hitam, ye aku tau tu. Tapi aku tetap tinggi hahahha



Lepastu jalan2 dengan Izzahuda pergi padang, jumpa budak handsome atas ni. & kawan2 dia.

BUDAK NI COMEL GILA, banyak cakap hihihihi

Budak sorang ni pun comel jugak. Lawa lagi

Lepastu dah macam tengahari sikit tu ade acara tarik tali. Aku izzahuda anis izzah sofia semua pergi sana. Memang best ah. Kitorang semua menjerit gila2 hahha. Amin tak puas hati dengan rumah biru semi sebab diorang menang. Rumah merah tarik talik (seri) menang no.1 tapi tarik tali (semi) rumah merah kalah. No last pulak tu. Hahahha, patu free2 je kena "bodoh" dengan mugen. hahahahha best :p

Nak tengok gambar lain? Tengok dekat facebook. Nanti nada upload. Wait ah~ Tengahari sikit nanti nada upload lah insyaallah :) Kalau nak upload kat sini lmbt ah lagipun gambar besar. I'm done, okbye assalamualaikum.

1 comment:

Anonymous said...

Kirim salam dkt zahud . Cakap jangan berlagak sangat