Saturday, November 12, 2011

Saya mahukan ia.

Aku mulai resah, hatiku jadi kebah. Melihat dirimu aku rebah... Tapi hati ini, kuat menyatakan.. kau terkini duduk di carta hati. Lalu cinta kita bermula, dari mata turun ke jiwa. Dari teman menjadi cinta, dan berjanji untuk setia. #Now playing; Carta hati -Najwa Latif

Harini saya ade rheasel untuk persembahan esok masa Ihtifal Tahunan dekat Esset. So, siapa2 yang nak datang boleh lah datang. Tapi, tempat duduk memang tak disediakan untuk korang. Berdiri jelah gamaknya. Hahhaha. Tadi semi pun ade.

Ada beberapa perkara yang nada nak buat masa sekarang ni:


Saya nak beg. Beg belakang untuk bawak pergi lawatan dekat Langkawi nanti. Haritu masa pergi Times Square dengan Aqila dah jumpa dah beg yang nada berkenan. Tapi time tu takde duit T_T Ade tu ada, tapi time tu nak beli baju kot kalau tak silap. Tapi... nada nak sangat beg tu. Ugh! Lawa kot, tanya Aqila. Serious, lawa gila. Beg belakang dia. & saya nak!! :\

Saya nak kasut. Kasut jalan tu. Nak vans ._. hehe. Tapi mahal sangatlah, lagipun takde masa nak pergi cari. Tapi nak jugak! Ala, asalkan ade kasut baru untuk pergi Langkawi nanti. Tapi nada nak pastikan yang kasut tu senang nak pakai. & saya taknak sneakers!!!! Susah lah nak pakai. Nanti kena tinggal sebab nak ikat tali kasut tu je. Leceh

Saya mahukan ia. dua perkara tersebut, sangat2.. sebelum ke Langkawi.


Kalau mama baik hati dengan nada, nada pun kalau boleh nak baju ._. Blouse ke hehehehhehe :p Yang labuh tu ha. Sebab teacher Rahila kata kalau kat sana kena pakai baju yang labuh2. Ye lah, tutup aurat kan. Ok tu semestinya lah. Teacher pun kata kalau nak pakai jeans kena pakai baju yang labuh. Tapi.... ade ke baju? Ada insyaAllah. Tapi nakkk!!! hm

& juga, saya mahukan jaket baru yang berwarna putih. Ade nampak jugak haritu dekat Times Square. Harga dia tak mahal pun ma, RM30 jeh. Lawa pulak tu. Putih lagi ma, matching lah kalau nada nak pakai dengan semua baju. Please ma, please. Nada taknak lah pakai jaket biru tu, tak best. Lagipun zip dia dah rosak.

Kalau dikira balik, dalam RM150 jugak lah semua tu ._. Takpe kan ma? Sebelum pergi Langkawi ni.. Ambik je la duit raya nada. Terdesak sangat dah ni. Hehehehhehe. Tapi nada nak ma, nak sangat. Boleh kan ma, abah? Nada tahu mama ngan abah takde masa. Nada boleh pegi dengan kak Ulin & kawan. Sempat insyaAllah. Tapi........... macam mana nak cakap dengan mama eh? Malu la ;\

Saya sedang bertepuk sebelah tangan.
Bye

2 comments:

Amirah Fathiyah said...

masa akak pergi langkawi dulu takde peraturan pun kena pakai baju labuh.. hahaha..

nada ada tumblr eh? nak url. thanks

Nada binti Badrul Hisham said...

dulu guru besar korang kan puan rogayah, sekarang ni cikgu ketina. peraturan semua ketat. tak suka ;\

ade, tapi tak aktif sangat. dekat sidebar ade link tumblr nada :)