Friday, November 4, 2011

Day 2 3 & 4.

Assalamualaikum, nak sambung yang haritu punya challenges. Tak update sebab takde masa lagipun semalam internet takde so takleh nak online lah. Sangat stress T_T tengok adek main game je. Tu pun bosan sangat. Ergh, so harini dah ada internet and i'm like: YEAYY!!!

Nada dah upload gambar Khatam qur'an & Jamuan perpisahan dekat facebook nada. Kalau ade budak2 abim yang tak add nada lagi nak tengok gamba tu boleh add nada dekat facebook. Ok? Hehe. Gambar ada 300 lebih tapi lepas pilih2, edit and kecikkan gamba jadi 145 je. Gamba memang kecik supaya tak berat korang nak tengok. :)


Day 2 2 of your most emotional memories
1: 11 Februari 2010 & aku still ingat time, aku macam orang bodoh yang gila dekat sekolah tu sebab aku lari satu sekolah. Kena panggil dengan cikgu, menangis-nangis. Kena panggil masuk bilik kaunseling. Argh, still ingat.. dengan jelas suasana hari tu :\

2: That time bila aku gaduh dengan bekas kawan baik sendiri. Serious rasa macam sangat pft dan tahpape. And now dah ok but dia pulak yang nak cari masal -..- Like i care *flip pashmina*



Day 3 3 goals you want to accomplish
1: 5A's and Mumtaz. (result minggu depan.. dup dap dup dap)
2: Travel to London.
3: Nak hangout dgn kawan2.


Day 4 4 regrets
1: Tak belajar betul2 masa Spra dulu :'(
2: couple ._.
3: Tak dengar nasihat orang selalu :\
4: Bergaduh pasal lelaki.

Heartbeat.

ps. Aku sangat suka harini, harini kita main monopoly sama2. Gelak sama2, kita sungguh rapat kan harini walaupun jauh. Thehehhe :') Aku suka kau sorang je..

No comments: