Wednesday, February 16, 2011

tsk tsk ;'\



Assalamualaikum. So how guys dengan new look? New look sebelom saya tinggalkan blog ni buwat duwe minggu. Why? Saya pergi buwat Umrah sekali lagi. Alhamdulillah. Awak semuwe jaga blog ni baik baik eyh? Kalaw ade orang buwang sampah, tolong kutipkan letak kat tong sampah yew? Thanks syg.


Pukul 6;48 lebih kurang macam tu bertolak dari rumah pergi Darussyifa' sebab ade Kursus/Taklimat sebelum pergi buwat Umrah besok. Semuwe semuwe tu habis dalam pukul 11;30 malam. Sampai rumah dalam pukul 12 malam then terus online. Hebat tak sayee? :)


Awak semuwe doakan perjalanan pergi dan perjalanan balik kami semuwe selamat yew, terima kasih.


------

Kalaw saya bangun awal dan mandi awal, besok saye datang sekolah okay? Tu pun sekejap je sebab abah nak cepat, takut nty rush nak berkejar pergi airport. Kena ade kat airport sekurang kurangnya pukul 12 tengahari. Flight pukul 3 petang. Biyase lah tu kan kalau Antarabangsa punye flight haruslah awal 3 jam.


Saya harap besok saya dapat jumpa sayang saya. Saya nak jumpa diye sebelum saye pegi sana,
fullstop


ML,
Nadlie

No comments: