Sunday, February 6, 2011

Not in mood, buh-byee.



Oh-hi-guys. Long time no see..me?
I'm back. Right here. Now on. Miss me? Yeh, miss you too guys. trololo~


Cina depan rumah buat bising. Gedebang gedebung bunyi mercun. Mereka tidak reti duduk diam diam. Tidak sedar bahawasanya raya Tahun Baru Cina sudah pun habis. Begitu juga dengan saya. Baru sedar, esok hari Isnin. Hari Isnin? Ade ape dengan hari Isnin?

  • Perhimpunan
  • Sekolah
  • Sekolah
  • Sekolah
  • dan sekolah


Siapa suka sekolah? Sila angkat kaki anda dan berhambus. lolz
Bagi anda yang suka bersekolah itu..apakah yang 'best' di sekolah? Homeworkses berlambak adelah. Sukakah anda dengan kerja sekolah? Cop! mereka sudaaa.


Tutup cerita tentang sekolah woo. Mencik sekolah.
[kak tyah, curi ayat jap.]





Wauzess.
Orang tu mintak couple dengan saya. Saya tatau lah camane. Nak terima atau tidak. Tapi saya sayang dia. Entah lah. saya takut..saya saya memang dah lama tunggu dia cakap camtu. Pape je lah!


About Justin's concert, i try my best to..but mama n abah. Still with their answer. Uh why?

If they could change their answer to 'yes',
i'm the happiest person in this world.

If i could change all my dream to the reality,
If i could change my mom and dad answer to the 'yes',
If i could make them proud and let me go to his concert,
If i could...


Mom..dad, i'm hoping.

ML,
Nadlie

No comments: