Thursday, February 3, 2011

Opening.



Hi, on my new day. On my new life. I've learnt how to make it perfect. Don't wait for the perfect moment, make the moment perfect. I've learnt much. Too much.

It is a joke? Capek demam denggi? Serious ke korang?
Qila bagi tau saya yang Siti a.k.a Capek demam denggi. Tak tahu lah mane Qila dapat berita. Iza pulak tulis dalam blog dia yang Siti dekat hospital sekarang. Lagipun dia dah lama tak datang sekolah. Hari Jumaat, hari nak g PPG tu dia balik umah. Sian Siti. Cepat sembuh k? ;)




HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU SAYANG,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!


Sayang, Happy Belated Birthday ye awak. Saya sayang awak..awak jaga diri baik baik. Awak jangan nakal nakal k? ;) Saya sayang dekat awak. Saya nak mintak maaf dekat awak kalau saya ade buat salah dekat awak sepanjang kita berkenalan. Happy Belated Birthday gurl. Saya sayang awak Nurul 'Izzah Sofia.

Sory lah ye, saya ta na tayang gambar awak yang cantik tu kat sini. Awak tu cantik sangat. Hehehhee. Saya sayang awak k? ;) Awak jangan lah sedih sedih, tadi saya tengok awak dekat sekolah sedih je. Jangan camtu k? Awak kan budak baik. Happening, jangan lah cedih2. Nty semue orang cedih. K?


GELI AI, CAKAP MACAM BUDAK2 BARU NAK BELAJAR AeBiCi.


Semalam bday kak Lina, Aisyah. 31 Jan. bday kawan baik saya, Syafiq Muhsin. 26 Feb bday kawan terbaik didunia saya. Azfar. After mendarat je, Nada call Azfar k? :) Ramai orang yang saya sayang lahir bulan 2. Sayang awak semuaaaaaaa! <3


Btw, Selamat Tahun Baru Cina. AngPow jangan lupa kasik yew? ;)

xoxo
Nadlie

No comments: