Monday, July 16, 2012

July story

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum :)

Sejak saya tak update blog, lebih kurang 12 hari jugaklah. Nak dekat 2 minggu tak update blog. Fiuhhh, fiuhhh *tiup sarang labah2* Sangat banyak cerita yang saya nak kongsikan bersama tapi disebabkan masa yang amat cemburu. Jadi tak sempat nak typing2 and story-mory dengan semua. Lagipun, ni curi2 masa aje. Sebenarnye tak sempat pun. Tapi sentiasa cuba untuk menyempatkan diri jugak. Kalau tak, blog kosong. Diri sendiri pun dah bosan tengok blog ditinggalkan tanpa belas dan kasihan. Juga belaian kasih sayang. Tsk tsk.. :'(

Jadi, marilah saya bercerita bermula pada tarikh last hari yang saya tinggalkan blog kesayangan ni.

5 Julai 2012
Budak2 form1 sebenarnyee ada buat kompos haritu. Yang dalam subjek Kemahiran Hidup tu. So haritu cikgu bagi sape2 yang nak bawak kamera. Hahahahhaa, and i'm the only one yang bawak. So, who care? Lol :p Okay2, ampun. Jadi..mari kita tinggalkan tentang apa yang terjadi pada haritu. Kerana semuanya cuma dipenuhi dengan sampah2 yang sangat jijik, & kemudiannya pula kami (kami disini bermaksud, saya & kwn yang rapat dengan saya) telah dituduh tidak membuat kerja. What?!! K.

7 Julai 2012
Saya, Nada binti Badrul Hisham telah ponteng tusyen pada hari sabtu tersebut kerana ingin menghadirkan diri ke Sunway Lagoon. What?!! Yes! It is Sunway Lagoon :B Hehehehhe, best!! Pergi Sunway Lagoon sebab ade family day. Jadi, ponteng ah kelas. Akibatnye? Kerja KH banyak yang tak siap lagi. Yang lain? Semua dah siap buat sarung bantal. Gua? Terhegeh-hegeh lagi. & lagi satu, kulitku menjadi hitam tsk :'(




Ape2 pun, gua cukup hepi haritu. Bukti? Balik rumah terus tidur tak ingat dunia.
Serious wa cakap sama lu .___________. hahahahha

13 & 14 Julai 2012
Pihak BADAR telah mengadakan program WAFI. Dan saya tersangat dan amat malas untuk berbicara soal ini. Gambar? Boleh rujuk pada facebook saya jika berkenan. Cewahh, hahahahhaa xD Ok tutup cerita.

(untuk yang friend sama gue aja sih)

15 Julai 2012
Kakak Huda balik, senanye dia balik masa nada dekat WAFI lagi. Haaa pape jelah, yang penting. Kakak ade ajak Nada pergi Library Shah Alam yang baru bukak. Idk lah baru bukak tu 'baru' sangat ke atau dah lama sikit or whateva, i dont care. Nada pergi dengan kakak n kawan kakak; Kak Farhanah :)

Kak Farhanah :)

Buku yang depan nada tu sangat best!!

Hahahha, ni berlakon :p

Gambar atas tu serious eh, memang betul2 baca :D




Lepastu jalan punye jalan, nampak sekumpulan lawatan dari sekolah MITIP kot. Kakak sebut, comel je semuanya :') Pakai tudung labuh dengan jubah. Yang lelakinya, berkopiah.

THIS


Dan rupa2nya...junior kakak sekolah situ. Kak Hajar :) dgn Bali. Amir Hambali.



Pastu pergi makan, & saya beli magnum!!






Hehe, suka gambar ni ;)

Berlakon :p

Aucak!!

*ehem*




Kak Farhanah :)

Subhanallah, cantiknya :')

Hai, ni kaki comel saya. Er..comel ke? :p

Merenung masa depan..doktor ni

With kakak, soon-to-be-a-doctor :) Me too, i-allah.

Sorry for being this annoying.

And suddenly.......ade katak. EUWWWWWW

Ukhwah fillah :')





Seriously malas nak cerita. Sum1, or somebody out there. Please..give some responds yang korang betul2 baca blog ni. Ya, i know its so desperate but who cares? Ugh..cam takde sape yang baca blog ni. Tsk :'(
Serious malas nak cerita pape so masukkan gambar & caption. Lagipun korang biasanya akan tengok gambar je, tak baca pun cerita. Till here, assalamualaikum.

4 comments:

Sofiyah said...

KITA BACAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! :)

Nada binti Badrul Hisham said...

Terima kasih siti :')

sarah said...

Kita jugaaaaaaaaaaaak :D eh akak sarah punya akak tanya cane nada pakai tudung tu? yang polkadot? :O Hehe

Nada binti Badrul Hisham said...

Nada labuhkan tudung tu, sebab tudung obama kan biasanya pendek.. Nada tak reti nak cakap cane ah, tapi kalau kakak akak nak buat centu. Labuhkan. Pendekkan yang bahagian dalam. Faham tak? Adoi..