Monday, May 28, 2012

Big girl don't cry

Aku ni bukan baik sangat. Aku ni pun bukan pandai sangat. Aku ni kadang2 tak betul jugak. Aku ni lemah. Aku ni kadang2 tak reti nak buat keputusan sendiri. Semua nk harapkan org.

 

that time when u down. really down, and can you expect. your mother will say this towards you, "you're a strong girl. i know." ya. my mom did it. my mom say it towards me. how can i expect that words will my mom say to me? wallahi..i love you, ma. you make me feel stronger than before. you were there when i need you. you told me, "mama tahu nada boleh. you are a strong girl. nada lain dari adik-beradik nada yang lain. masa mama mengandungkan nada, perasaan dia tak sama macam mama mengandungkan adik, kakak dgn abang. you're special, nada. you're the only one. mama tahu nada boleh buat. nada sebenarnye boleh. tapi nada tak boleh nak tunjukkan lagi pada semua. tapi mama tahu, nada boleh. nada hebat."


 i never expect that i can be this strong. but ya, i did. well done, girl.

tapi, apalah semua ni. tanpa kawan


yang selalu marah aku bila aku buat benda yang tak betul. yang selalu nasihatkan aku bila aku taktau. yang selalu tolong aku bila aku tak reti. yang selalu ceriakan aku bila aku sedih. yang selalu ada untuk aku bila aku perlukan. yang sweet kadang2. yang tak kisah sangat dengan perangai aku yang gila2 ni. yang tak pernah penat2 bagi tau benda yang aku tak tau. yang selalu betulkan ape yang aku silap. yang selalu cuba nak tengok aku senyum. yang sayang aku, kan? :') i can't face all this without you; guys. thankyou to the max. ilysm!!!! xx

dan!!!! untuk semua kawan2 yang pernah berjuang sekali dengan aku dulu. aku tak pernah lupa korang semua insyaallah. kalau ade rezeki kita jumpa :') tipulah kalau aku tak rindu memori kite masa zaman dulu2. budak tak matang lagi. masa darjah satu sampailah darjah enam aku dekat sekolah abim tu. banyak kawan yang aku dah jumpa & aku syg semuanya sekali. walaupun memang kita kadang2 gaduh, jeling2 hahaha benda biasalah tu kan? nanti lama2 kite baik balik hehehe.

semalam.
siapa sangka aku hebat. betulkan keadaan semula. baiki semuanya mcm biasa. you go girl!!


tak lupa juga pada keluarga tercinta,
yang selalu ada tak kira masa,
bagi nasihat tak pernah lupa,
 faham saya-- walau tak semua.

terima kasih untuk semuanya,
tak pernah penat layan saya,
salam kasih sayang; cinta,
Nada.