Tuesday, August 16, 2011

Terima kasih.

Assalamualaikum.
Terima kasih semua, terima kasih.

Sebenarnya saya sendiri pun tak tahu apa motif diwujudkan post ni. Mungkin terlalu rindu untuk menaip. Untuk melepaskan stress dengan menaip. Tapi malang, idea lesap. Tak tahu nak taip apa. #Sadis

Tadi aku dgn kawan2 periksa percubaan Upsr. Ha, apa? Aku? Upsr? Ok, aku 12 tahun. Kepada sesiapa yg belum tahu lagi. Ya, aku 12 tahun. Heh

Doakan kami semua ya? Doakan aku dan kawan2 ya? Doakan soalan tahun ni senang ya? Doakan supaya aku dpt jwb semuanya dgn tenang ya? Doakan aku dpt jadi budak baik ya? Doakan aku tak gedik lagi ya? Doakan supaya aku tak dibenci org ya?

Terima kasih.

Aku syg ramai org. Aku syg family aku. Saudara aku. 'Pakwe' aku. Kawan terbaik aku. Kawan baik aku. Kawan2 aku. Kawan facebook. Kawan blog. Kawan twitter. Kawan tumblr. Kan aku dah kata, aku terlalu syg ramai org. Sampaikan kalau kau bagi aku 100% dan kau suruh aku pilih, aku syg yang si A berapa peratus yg si B berapa peratus. Aku tak kan jawab. Sebab aku terlalu syg ramai org. Peace. Tolong jgn ckp aku gedik ya.

Terima kasih.


#foreverloveSafeeSali


p.s post kalini tiada motif, saja je nak update. esok aku cuti, ade sesapa cuti jugak ke? ok sep kita geng.

2 days until 18 August..
-Nada-

2 comments:

IzzatiR. said...

Kadang2, bile takde idea tu lah post kita jadi cantik semacam :)

Nada binti Badrul Hisham said...

hah? ye ke.. camtu pulak.